16 Eylül 2014 Salı

fargo 2014

Yusuf okula başladığından beri erken uyuyor şükür de bize de biraz vakit kalıyor.

Gerçi bu vakti nasıl değerlendiriyorsanız derseniz, Fargo adında psikopatça bir diziyle demeye utanırım. Dizinin daha iki bölümünü izledim ama adamın suratı aklımdan çıkmıyor. Bugüne kadar bu kadar manyakçasını izlememiştim. Baş rol sayko amcayı iyi bulmuşlar, tiplemişler. Diziyi sanatsal olarak değerlendirecek değilim, kritiğini de yapmayacağım. Sadece merak ediyorum insan aklı hayal gücü nasıl bu kadar ileri gidebilir Doğaya ait olanı türetmek, doğal olandan yola çıkmak tamam da, bu kadar hayatın dışında bu kadar canice birşeyi nasıl da akledip sıradanlaştırabiliyorlar cidden merak ediyorum.
Coen kardeşlerin kara mizahıymış dizi. Dizi de farklı bir hava var. Nasıl anlatılır bilmiyorum. Devamını getirir miyim, galiba evet. Ama siz yine de tavsiye olarak almayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder