16 Eylül 2014 Salı

cemaatin mahvettiği hayatlar


Bayadır aklımdaydı birazdan yazacaklarım. O kadar etkiliyor ki bu mevzu beni...

Cemaatin mahvettiği hayatlardan bahsedeceğim. Sırf kimliklerini gizleyerek 'belli' yerlerde olsunlar diye başlarını açtırtılan, farklı giydirilen, nerde kaldığı saklatılan kızlardan. Erkeklerden de vardır belki ama ben sadece kızları biliyorum. 18 yaşındaki kızlara gereksiz ve taşıyabileceğinden ağır yükler yükleyerek kimliklerini saklatarak ne geçecekti ki ellerine, yani ne olucaktı en fazla ne olabilirdi o belli yerlerde olduklarında.

İslama rağmen islama hizmet edilir mi?

Bence edilmez. Nitekim cemaatin son geldiği durumda bunun göstergesi. Ama ben en çok o kızlara üzülüyorum. Onların hepsi gerçekten de o ortamların insanı oldular. Ve hepsi de cemaatten koptu. Çünkü hepsine o ortamlar daha hoş güzel geldi. Onlar kimliklerini saklayarak oralarda olmaktansa, kimliklerini değiştirerek orada olmayı tercih ettiler.

Değdi mi?

Bence değmedi. Sadece üzlüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder